Časté dotazy

Odpovědi na nejčastější otázky k plavbě, půjčení lodí, dopravě i dalším službám DRONTE.

📌 Přejít k objednávce

📌 Objednávka a rezervace

Musím objednávat předem?

Ano, doporučujeme rezervaci předem. Kapacita lodí, dopravy i doplňkových služeb je omezená.

Mohu objednávku upravit nebo zrušit?

Ano, změny jsou možné dle dostupnosti. Ozvěte se nám co nejdříve.

Jak probíhá platba?

Platba probíhá dle domluvy – převodem nebo na místě. Podrobnosti obdržíte po objednání.

🛶 Lodě a vybavení

Jaké lodě půjčujete?

Půjčujeme kanoe, rafty i další vodácké vybavení vhodné pro klidnou plavbu po Ohři.

Dostanu k lodi vestu a pádlo?

Ano, v ceně půjčení je vždy pádlo i záchranná vesta.

Je plavba vhodná pro děti?

Ano, Ohře patří mezi klidné řeky a je vhodná i pro rodiny s dětmi.

🚐 Doprava osob a zavazadel

Nabízíte dopravu na start a z cíle?

Ano, zajišťujeme dopravu osob i zavazadel podél řeky Ohře.

Jak se počítá cena dopravy?

Cena se odvíjí od trasy a počtu osob. Přesné informace najdete v ceníku dopravy.

Kdy dorazí zavazadla do cíle?

Zavazadla jsou připravena v cílovém kempu ještě před vaším příjezdem.

🛴 Koloběžky a výlety

Lze kombinovat plavbu s koloběžkami?

Ano, koloběžky jsou ideální zakončení plavby a velmi oblíbené u našich zákazníků.

Je jízda na koloběžkách náročná?

Trasy jsou nenáročné a vhodné i pro rekreační jezdce a rodiny.

📞 Máte další dotaz?
Zavolejte nám na 728 102 594 nebo nám napište – rádi poradíme.

Chcete vyrazit na Ohři bez starostí?

Vyberte si trasu, zbytek zařídíme my.

📌 Objednat plavbu